• banner4.jpg
  • banner3.jpg
  • banner4
  • HAJÓ800.jpg
  • Nyaraljon jól felszerelt lakókocsiban a görögországi Ouzouni kempingben Nea Mourdaniában! 30/518-6224
  • Fedezze fel Görögország nevezetességeit! 30/518-6224
  • Élvezze a görög tenger szépségét, mártózzon meg a páratlan élményt nyújtó görög tengerben!
    Még három különböző helyszínen! Korinos, Platamonas, Halkidiki!
  • A lassan mélyülő homokos tenger kisgyermekkel utazók részére ajánlott! 30/518-6224
  • Nyaralását akár részletre is kifizetheti! Hívjon a részletekért: 30/518-6224

Az elmúlt évben Nea Moudania-ban töltöttük a szabadságunkat. Nea Moudania hangulatos görög kisváros a Halkidiki félszigeten, közvetlenül a tenger partján. A város nem túl nagy, és nem is zsúfolt, azoknak ajánljuk, akik a csendesebb szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket keresik. Nagyon jól ellátott üzletekkel, közértek, butikok, éttermek várják a túristákat. Az ott élő emberek nagyon kedvesek és vendégszeretőek.

A strand homokos és gyönyörű, a víz meleg és enyhén mélyül, ideális kisgyerekes családoknak is. Mi is két gyerekkel voltunk, a gyerekek imádták a tengert, az egyetlen gondot az okozta, hogy nem is lehetett őket kicsalogatni.

Esténként meglátogattuk a helyi éttermeket és megkóstoltuk a tipikus görög ételeket, ettünk gyrost (a görögök girónak mondják), souvlakit és grillezett halat grillezett zöldségekkel. Nagyon finom volt.

Nálunk az egész család imádja Görögországot. Jövőre is oda megyünk!

Horváth Virág és családja

Kedves Végh család!

2015-ben jártunk Görögországban és az Ouzoni kempingben töltöttünk 10 napot. Az Ouzoni kemping Nea Moudania városkában található, közvetlenül a tengerparton, csodálatosan szép, homokos stranddal, sekély, kristálytiszta vízzel, szalmatetős napernyőkkel. A kempingben van közért és étterem, így az ellátás teljesen megoldott, akár ki se kell mozdulni onnan, ha valaki úgy akarja. A kemping nagyon tiszta és jól felszerelt, mosdókkal, mosogatókkal, mosógéppel.

Aki mégsem a kempingben szeretné eltölteni minden idejét, Halkidikin nagyon sok lehetőség közül választhat.

Sétálhat a környező kisvárosokban, Nea Moudania-ban, Nea Kallikratia-ban, vagy Nea Potidea-ban. Megtekintheti a Moudania-tól 20 km-re lévő Petralona cseppkőbarlangot és embertani múzeumot. Érdemes ellátogatni Kallithea-ba is, ez már egy nagyobb város, rengetek üzlettel, éttermekkel, tipikus mediterrán hangulattal.

Egyszer elmentünk Sartiba is, ami 80 km-re található Moudania-tól a második félszigeten, Sithonián. Sarti tökéletes választás mindazok számára, akik az üdülőhelyek szüntelen pezsgését keresik. Éttermek, tavernák, bárok, szórakozási és kikapcsolódási lehetőségek várják az idelátogatókat.

Nagyon jól éreztük magunkat és tervezzük, hogy jövőre újra elmegyünk Görögországba, talán ugyanide, talán egy másik helyre, hiszen annyi gyönyörű hely van Görögországban. Mindet meglátogatni egy élet is kevés lenne.

Üdvözlettel: Adalbert Ottóné

Kedves Végh család!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy ajánlották nekünk Moudania-ban az Ouzoni kempinget. Önöknek még az elmúlt évben nem volt ott letelepített lakókocsijuk, de voltak olyan kedvesek, hogy ajánlották nekünk, mivel az Önök lakókocsijában már sajnos nem volt hely.

Családommal mindenképpen Halkidikin szerettünk volna nyaralni, és az Önök ajánlására mentünk el az Ouzoni kempingbe. Nagyon jól éreztük magunkat, a kemping strandja gyönyörű és homokos, nádtetős napernyőkkel felszerelve. Van a kempingben közért és étterem, így nem is kellett elmennünk a városba, ha valamit venni akartunk.

Moudania város egyébként nagyon szép mediterrán kisváros, üzletekkel és éttermekkel. Érdemes megnézni a környező városokat is, Kallikrateia-t és Kallithea-t, mert nagyon szépek. Kirándulni is voltunk, kétszer is. Megnéztük a közkedvelt üdülőhelyet, Sartit és jártunk a Petralona cseppkőbarlagban is.

Nagyon örülünk, hogy Önök is le fognak telepíteni egy lakókocsit ebben a kempingben, mert tervezzük, hogy jövőre újra elmegyünk oda. Reméljük, hogy akkor az Önök vendégei lehetünk majd.